Felanmälan
För snabb hjälp vill vi att du anger
- Adress och företag som din anmälan gäller.
- Namn, telefonnummer och mejladress till en kontaktperson hos er.
- Tydlig beskrivning av felet.
- Var i lokalen felet finns. Har ni exempelvis flera konferensrum, ange gärna vilket rum det gäller.
- Organisationsnummer (om du kan det).
Felanmälan
Här kan du göra en felanmälan dygnet runt. Vår kundservice är bemannat mån-fre under kontorstid och behandlar felanmälningarna så snart som möjligt. Tänk på att när du har gjort din felanmälan behöver vi ta emot och registrera ditt ärende innan det syns på Mina Sidor.
Information med anledning av Coronaviruset
Med anledning av den rådande situationen med Coronaviruset (Covid-19) vill Wallenstam göra allt vad vi kan för att begränsa risken för smittspridning.
Om ditt ärende gäller en felanmälan som innebär att vi, eller någon av våra samarbetspartners, behöver besöka din lägenhet eller lokal, och om du eller någon i ditt hushåll eller personal har sjukdomssymtom ber vi dig att återkomma när du eller ni varit symptomfria i minst två dygn. Vid akuta ärenden ber vi dig att rådgöra med vår Kundservice om hur vi går vidare med ditt ärende.
Vi vill även upplysa om att ledtiderna generellt sett kan bli längre nu i och med den situation vi befinner oss i.
Tack för ditt samarbete och för visad förståelse!